Avatar billede xNFCx Nybegynder
06. april 2013 - 01:07 Der er 6 kommentarer

Hjælp til valg af bærbar?

Hej. Jeg har nu gået i noget tid og overvejet at købe en bærbar computer. Men selfølgelig vil jeg have den skal kunne alting. Så jeg har kigget på lidt forskelligt og kom så frem til denne her bærbar http://www.billigteknik.se/da/hjem-kontor/6328-hp-pavilion-dv7-6089eo-demo-radeon-laptop-amd-886112381790.html og så ville jeg spørge om denne bærbar dur til noget? Altså jeg ville meget gerne have den skulle kunne køre World of warcraft, Call Of Duty Black Ops 2, league of legends og så vidre.... Så ville nogle af jer flinke mennesker på denne side hjælpe mig med dette? Tak!:)

Og hvis i havde nogle andre bedre bærbare til billigere pris. Så sig endelig til!
Avatar billede NielsErikK Juniormester
06. april 2013 - 01:32 #1
Radeon HD 6470M    Scorer ca. 307
Det er seriøst ringe hvis vi taler spil.

En bærbar egnet til spil koster en del mere.

Meget lav Gamer:
GeForce GT 650M Scorer ca. 1,293

Lav Gamer:
Radeon HD 7870M Scorer ca. 1,516
GeForce GTX 560M Scorer ca. 1,542
GeForce GTX 660M Scorer ca. 1,607

Middel Gamer:
GeForce GTX 670M Scorer ca. 1,975
GeForce GTX 670MX Scorer ca. 2,072

God Gamer:
GeForce GTX 675MX Scorer ca. 4,066
GeForce GTX 680MX Scorer ca. 4,353
Avatar billede xNFCx Nybegynder
06. april 2013 - 09:32 #2
Så du ville ikke anbefale ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
06. april 2013 - 10:27 #3
Kun til gamle ikke grafisk krævende spil.

At skulle se spil-mæssigt flere år frem med så ringe grafikydelse, det kan jeg absolut ikke anbefale.

Husk:
Bliver grafikkortet for sløvt i en stationær, så udskifter man det.
Bliver grafikkortet for sløvt i en bærbar, så smider man pcen ud.

Jeg har listet nogle af de grafikkort du bør se efter på de modeller som du vælger at undersøge nærmere.
Avatar billede xNFCx Nybegynder
06. april 2013 - 12:33 #4
Okay. Tak for hjælpen :)!
Avatar billede bjar2196 Nybegynder
06. april 2013 - 16:50 #5
Her er både Bærebar og Stationær, så kan du se om der er noget for dig. :)
http://www.sharkgaming.dk/