Avatar billede Holst123 Nybegynder
04. april 2013 - 00:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til installation | Toshiba SATELLITE P850-132

Hej
Min touchpad på min bærbar (Toshiba SATELLITE P850-132) er begyndt at drille mig. Så jeg skrev en besked til Toshiba og de besvarede med jeg skulle prøve downloade den nye driver som er udkommet.
Jeg hentede så driveren (Touch Pad Driver 16.1.6.0) og udpakkede den med WINRAR.
Filen (red. toucpad driveren) skal så åbnes som en .exe fil (filens navn TC40172700H.exe)
Når man så åbner filen kommer den ind i et program Toshiba Archive Extractor, hvor jeg kan ændre på hvor filen skal gemmes eller starte den.
Jeg trykker så på start og den installere eller udpakker noget (ved det ikke helt, men den arbeder på noget.)
Så kommer der en boks om jeg vil tillade den at gøre noget på min computer. Jeg trykker TIllad, og så kommer problemet.
Der kommer en boks frem hvor der står
"Scriptprogrammet "VBScript" til striptet "C\Users\Mads\AppData\Local\Temp\TC40172700H.temp\C-Syn_TouchPad_check.vbc" kunnde ikke findes.
Der kan jeg kun trykke OK og så sker der ikke mere.
Hvad skal jeg gøre??
-Første gang og ved ikke hvor jeg skal placere mit spørgsmål.
Hilsen Mads
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2013 - 07:13 #1
Har du prøvet at højreklikke på installationsfilen og vælge at køre den som administrator?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 10:30 #2
Prøv at lade den udpakke, det virker som om filen ikke ligger der hvor programmet ser efter den.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 10:32 #3
Når man så åbner filen kommer den ind i et program Toshiba Archive Extractor, hvor jeg kan ændre på hvor filen skal gemmes eller starte den.

I #2 vil jeg ha dig til at vælge den modsatte mulighed af "start".
Avatar billede Holst123 Nybegynder
04. april 2013 - 17:02 #4
Det virkede desværre ikke den skrev det samme...
Avatar billede Holst123 Nybegynder
04. april 2013 - 17:04 #5
#NielsErikK
Hvilken "sti skal jeg angive til filen hvor den skal udpakkes?
- Hvad skal jeg gøre efter jeg har angivet den "sti"?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 18:43 #6
Jeg tror jeg tog fejl, sorry.
Det er vist ikke filens placering, men Scriptprogrammet "VBScript" som den savner, jeg er ikke sikker men mener den skulle kunne håndteres af Windows.

Jeg er desværre ikke den rette til at hjælpe dig, du må håbe en anden byder ind.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 18:45 #7
PS. Jeg går ud fra du startede med at prøve post #1
Avatar billede Holst123 Nybegynder
04. april 2013 - 18:55 #8
Okay mange tak for at du idet mindste prøvede! :-) ja det var den jeg startede med, den var lige til at gå til så skulle lige have et forsøg.
Avatar billede Holst123 Nybegynder
30. juli 2013 - 23:58 #9
Har selv fundet løsningen