Avatar billede berner5300 Nybegynder
02. april 2013 - 11:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Valg af mus og tastatur

Hej alle

Jeg er på udkig efter et tastatur og en mus. Jeg har kigget på lidt forskellige:
Mus:
- Roccat Kone +
- Roccat Lua

Tastatur:
- Roccat Valo
- Roccat Isku (Både standard version og FX modellen)

Har i andre forslag, kom med dem og begrund dem.

Jeg deler point ud over alle svar, det er gode og ikke bare er pjat. Kommentarer som: "Roccat Kone +, har den selv og synes den er klasse" vil ikke få point

Håber i vil hjælpe mig med nogle gode kommentarer
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. april 2013 - 11:30 #1
Hop på google og søg efter nogle review.
"Roccat Kone" review
Osv. osv.

Der møder du sikkert sammenligninger med andre i samme klasse, det giver både viden og inspiration til hvad du ellers skal se nærmere på.
Avatar billede kimr Nybegynder
02. april 2013 - 11:32 #2
Jeg bruger selv Logitech. Jeg syntes at Logitech lever en god kvalitet, samt alt med følger. Jeg har ikke oplevet, at jeg manglede et stik.

Men nu er det jo meget smag og behag, så jeg vil anbefale dig at tage ud i en butik og kigge på den, og prøv at lig hånden på musen (ligger den godt i hånden).

Du skal også lige tænke over, vil du primært bruge det til at spille, eller skrive/arbejde.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. april 2013 - 11:40 #3
Logitech laver både skidt og kanel, så der er modellen afgørende.
Avatar billede kimr Nybegynder
02. april 2013 - 14:10 #4
NielsErikK, måske er jeg heldig, men jeg er rigtig glad for min Performance MX mus, som jeg bruger på arbejde.
Avatar billede berner5300 Nybegynder
02. april 2013 - 15:43 #5
Det skal lige siges at det er til gamer brug
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. april 2013 - 20:46 #6
#4 Logitech laver mus fra 51,00 kr. til 799,00 kr.

Det var ikke for at genere dem, naturligvis kan man ikke forvente samme kvalitet mv. af en mus der koster ca. 7 procent af deres top.
Avatar billede berner5300 Nybegynder
14. april 2013 - 22:56 #7
Jeg lukker den her igen, da jeg ikke har fået meget ud af dette, og det i har skrevet om har ikke været gamer relevant.
Avatar billede berner5300 Nybegynder
14. april 2013 - 22:56 #8
Også har jeg også købt tingene nu