Avatar billede Super123 Nybegynder
01. april 2013 - 23:01 Der er 3 kommentarer

Kan ikke se videoer

Jeg har haft mange problemer med mit windows 8, men nu kan jeg ikke se videoer, på bl.a. Youtube, Viaplay og Facebook. På Viaplay har jeg op til flere gang fjernet og installeret Silverlight, men uden held, og jeg er endda kommet til ikke at kunne installere det lig p.t.  fordi mit "smartscreen" blokkere det, har prøvet af deaktivere det, men uden held. Har i det hele taget haft rigtig svært ved at installere diverse ting p.g.a de er blevet blokkeret.

Håber nogen der ude har nogle nyttige råd, er åben over for næsten alt inden jeg kontakter min forhandler

Har en Sony Vaio S13
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2013 - 00:26 #1
Hvis computeren er ny, så kontakt din forhandler. Jeg har selv Windows 8 pro, og mener det er et skod program, men så dårligt som din Windows er det nu ikke. Det lyder som der er brug for en geninstallation. Det kan gøres fra bunden og det kan gøres uden at du mister dine egne data. Selv ville jeg foretrække, at gemme mine egne data på et andet medie, og installere fra bunden, altså den som hedder "Gem intet".
Avatar billede jonast9513 Nybegynder
02. april 2013 - 08:29 #2
Hej Super123,

Er du sikker på at dine drivere er aktiveret/updateret?
Er du sikker på at du har alle dine drivere installeret overhovedet?
Det kunne ikke være problemer med adobe eller din browser?
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2013 - 22:04 #3
hvad skal du med silverlight ?
de sider kører deres video i flash eller ren html5.

youtube geder ofte i det, så intet virker.
det er en youtube fejl!  det er ikke din computer.

reset/ominstaller din browser, fjern alle versioner af flash, rens computeren med CCLEANER.

start browseren, gå på youtube, og se det virker ikke.
installer så flash.

nu sku det altså gerne virke..