Avatar billede Skulblaka Nybegynder
01. april 2013 - 20:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Computeren genastarter når jeg vil afinstallere Windows office proffesional plus 2010

Hej eksperter!

Jeg har haft et problem med, at alle mine genveje blev ti Microsoft Office proffesional plus 2010. Problemet er løst nu, men jeg troede det var programmets skyld, derfor har jeg afinstalleret meget af programmet men mangler selve programmet "Microsoft Office 2010 plus." Jeg kan ikke bruge programmet til noget, når det er det eneste der er tilbage af det... Derfor skal jeg afinstallere det og installere Office pakken igen. Det lyder meget enkelt, men når jeg prøver at afinstallere det, genstarter computeren, hvad skal jeg gøre?
Avatar billede milter Ekspert
01. april 2013 - 23:37 #1
Jeg tror, de fleste er blevet lidt forvirrede pga. den måde, du beskriver dit problem. Hvad mener du f.eks. med :

"... alle mine genveje blev ti Microsoft Office proffesional plus 2010."?

og:

"... derfor har jeg afinstalleret meget af programmet men mangler selve programmet "Microsoft Office 2010 plus."?

og:

".... Jeg kan ikke bruge programmet til noget, når det er det eneste der er tilbage af det."

Prøv at forklare lidt mere præcist, hvad problemet er, og hvad du har gjort.

Hvor har du f.eks. "Microsoft Office proffesional plus 2010" fra?
Avatar billede Skulblaka Nybegynder
02. april 2013 - 07:36 #2
Jeg havde forvandlet alle mine lnk filer, altså mine skrivebordsfiler til microsoft office plus 2010 (er ikke så meget inde i det der fil haløjsa, så det er måske ikke helt rigtigt.) Derfor downloadede jeg ved hjælp af en guide nogle ink filer som lavede det hele godt igen.
jeg misforstod guiden lidt, så jeg downloadede en masse forkskellige filer før jeg downlodede ink, kan det have gjort det? Før jeg fandt denne guide, troede jeg dog det hvar Microsoft office plus 2010 der havde gjort det (det med skrivebordet) så jeg afinstallerede en masse der stod noget med microsoft på jeg har en af dem tilbage som hedder: Microsoft visual c++ 2008 redistribeutable - x86 9.0.3... jeg afinstallerede alle de filer der lignede og hed noget der lignede den, har det været noget vigtigt? og hvis det hvar kan jeg så downloade det igen? isåfald hvor? Da jeg havde afinstalleret dem havde jeg ikke word, powerpoint og alle dem der mere. Så nu vil jeg gerne downloade pakken igen, men så siger den noget om at jeg skal slette alle microsoft-Groove ting på min computer... Og det tror jeg bare er microsoft office plus 2010  jeg skal slette, men når jeg prøver at slette det, genstarter min computer.

Håber det hjalp :)
P.S.Jeg har microsoft office plus 2010 fra min moster..
Avatar billede milter Ekspert
02. april 2013 - 21:54 #3
Hvis ikke, du har helt styr på alle de filer, du downloadede, er det svært at sige, hvor fejlen kan ligge. At du så samtidig har afinstalleret en del, gør det ikke lettere.

Dit oprindelige problem kan måske skyldes, at du på en eller anden måde har fortalt din computer, at .lnk-filer skal åbnes med Office 2010 Plus.

Du kan også prøve at lave en systemgendannelse til et tidspunkt, før problemet opstod. Se linket herunder:

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/products/features/system-restore

Du kan også forsøge at starte i fejlsikret tilstand og se, om du derfra kan fjerne Office 2010 Plus.
Avatar billede milter Ekspert
02. april 2013 - 21:54 #4
Avatar billede Skulblaka Nybegynder
03. april 2013 - 07:36 #5
Nu har jeg prøvet fejlsikret tilstand, men når jeg prøver at slette den siger den: "denne instilationspakkes sprog understytter ikke dit system"
Avatar billede Skulblaka Nybegynder
04. april 2013 - 18:07 #6
System gendanelse fungerede, laver du et svar? så giver jeg dig point :)
Avatar billede milter Ekspert
04. april 2013 - 20:31 #7
Godt det lykkedes :-)