Avatar billede jogupe Nybegynder
01. april 2013 - 17:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejlbesked ved opstart af computerspil

Pænt goddag!

Jeg forsøger at åbne mit football manager 2011 over steam.

Når jeg klikker kommer der følgende fejlbesked:

--

Programmet kunne ikke starte korrekt (0xc0000022). Klik på OK for at lukke programmet.

--

En venlig person der kan overskue, hvad jeg kan gøre i denne situation? :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. april 2013 - 18:03 #1
Højreklik og kør den som administrator.

Disable evt. AV som test.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. april 2013 - 18:04 #2
Alternativt, kør den som compatible med XP
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. april 2013 - 18:50 #3
Hej.

  Well, en fyr her på http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/846941710312875025/?l=danish blev rådet til at opdatere videodriver via Steam - var det noget?

De bedste hilsner
Avatar billede 220661 Ekspert
01. april 2013 - 18:52 #4
Avatar billede crusie Nybegynder
01. april 2013 - 20:32 #5
Har ikke lige været inde og chikke de andres links, men prøv at geninstallere .net framework. Mener spillet kræver det. Er det ikke installeret, eller der er en fejl i installationen vil spillet ikke starte.
Avatar billede ptj_11 Forsker
01. april 2013 - 22:28 #6
Ved lidt søgning på dit problem, ser det ud til at bero på en dll-fil, der ikke kan indlæses.
Prøv at følge dette link, og koncentrer dig om indlægget fra "Sam-Again". Hent det værktøj han henviser til. Det fortæller dig bl. a. hvilke dll-filer der forsøges indlæst ved opstart af programmet, og derved finder du ud af, hvad der skaber problemet:
http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-US/clr/thread/a433a028-181d-4cbb-b1de-6c195b6e18c5/
/ptj_11
Avatar billede jogupe Nybegynder
18. juni 2013 - 10:59 #7
Tusind tusind tak for jeres svar.

Jeg er sjældent herinde og har prøvet at se, hvordan jeg kunne dele ud af mine point for jeres svar - men det sker måske af sig selv!?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
18. juni 2013 - 13:35 #8
Næh: Du skulle have bedt de, der havde leveret noget du kunne bruge, om at lægge svar. Så var point blevet delt ud når du godkendte dem - nu tog du i stedet pointene ind igen selv.