Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
31. marts 2013 - 17:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bloker facebook anmodninger

Hej. Jeg er meget træt af at få alle de farmville, fisk og andre spilanmodninger. Hvordan gør jeg så jeg ikke får dem?
Avatar billede PoWeD Praktikant
31. marts 2013 - 19:00 #1
Gå ind på facebook og tryk på <kontoindstillinger> derefter <blokering> og så går du ned til den der hedder <Bloker apps> og skriver navnene på de spil du ikke gider at have anmodninger fra.
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
02. april 2013 - 21:25 #2
mange tak for svaret! er der en "blokér app invitationer fra alle venner" knap? ellers må jeg bare sætte de fleste på listen...
Avatar billede PoWeD Praktikant
03. april 2013 - 16:35 #3
Når du skriver spillene på listen kan du ikke modtage det fra nogen ;-)
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
03. april 2013 - 20:25 #4
fedt, tak :)