Avatar billede Rasmuss123 Nybegynder
30. marts 2013 - 22:41 Der er 4 kommentarer

SSD ikke brugt i windows 8 ?

Jeg har en acer aspire m3 581tg, som jeg lige har formateret. Jeg har installeret windows 8 på den efter formateringen.
Men jeg har en SSD i den, som fungere som dvalepartion. Men jeg har en mistanke om at den ikke virker som den skal, da der i diskhåntering står at 100% af pladsen på den er ledig.
Jeg kan ikke se den i stifinder, da den er 'låst' af producenten.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. marts 2013 - 22:55 #1
Upload lige et screenshot af din diskhåndtering så vi ikke taler forbi hinanden.

Hvad er dit præcise spørgsmål ?
Avatar billede Rasmuss123 Nybegynder
31. marts 2013 - 18:06 #2
Mit præcise spørgsmål er om windows 8 bruger min ssd til dvalepartion eller ikke.

Hvordan uploader man billeder ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. april 2013 - 02:37 #3
Du kan uploade billeder mange steder, her er det første google smed...
http://billedeupload.dk/

Upload og post url til billedet her.

Det lyder som om der ikke er nogen partition på din SSD.
Hvorfor ikke installere Win direkte på SSD ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. april 2013 - 07:47 #4
Afmeldt grundet inaktivitet, mon du får hjælp næste gang.