Avatar billede tvacn Nybegynder
29. marts 2013 - 21:33 Der er 3 kommentarer

Video afspilning på ASUS MEMO tablet

Hej
Har længe vurderet at købe en tablet til begrænset brug, så det er også begrænset, hvad jeg vil bruge på en sådan. Har så købt en ASUS MeMO Pad ME172V - 16 GB med Android 4.1 Jelly Bean til kr. 1.350, som modsvarer mit budget. Har isat yderligere 16 GB micro SD kort, så hukommelsen er 32 GB, hvilket burde være tilstrækkeligt til mit brug
MEN, - jeg vil gerne kunne se en film, når jeg er off line. Og har så installeret VLC og overført filer fra både PVR optagelse og fra en rigtig DVD til SD kortet, men det fungerer ekstremt dårligt. Filmen hakker DVD filmen kan jeg slet ikke få til at fungere.
Er der nogen, der har input til, hvordan man lagrer video på en sådan enhed med godt resultat?
Hvad er det, der ikke er rigtigt?
CPU'en?
For lidt RAM
For dårlig skærmopløsning?
Eller?
Avatar billede thov Forsker
29. marts 2013 - 23:10 #1
Eller for høj opløsning på videoerne ?
Apparatet har 600x1024, så du kommer nok til at omkode filmene.
Avatar billede mash Mester
30. marts 2013 - 07:16 #2
Den skulle fint kunne afspiller dine film uden at omkode noget, vlc til android er stadig beta, proev MX player

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mxtech.videoplayer.ad&hl=da
Avatar billede tvacn Nybegynder
28. april 2013 - 15:03 #3
Tjae. Det lykkedes ikke at få en løsning til at virke. Og da wifi antennen ikke var den bedste besluttede jeg mig at levere den tilbage. Surt sjov, men sådan går det jo.
Læg et svar så jeg kan give points.