Avatar billede cyberfish Nybegynder
29. marts 2013 - 15:13 Der er 2 kommentarer

Skærme driller

Jeg har 3 skærme som jeg kan skifte imellem når jeg vil spille eller se film osv. Og jeg bruger et ati 5870 kort.

Når jeg KUN bruger 1 skærm og har deaktiveret de 2 andre og jeg så går ind i et spil med fuldskærm opløsning, så når jeg trykker på alt + tab eller windows tasterne imens jeg er inde i spillet, så skifter mine skærme rundt sådan at de 2 andre skærme bliver aktiveret..dette er ikke meningen når jeg trykker alt + tab og jeg aner ikke hvad der sker..fordi det har virket inden jeg geninstalleret windows 7

Jeg har geninstalleret skærm drivers flere gang eog byttet rundt på skærm stikkene..det virker ikke..hvorfor skifter mine skærme rundt ved at trykke på alt tab ?
Avatar billede Raun-IT Nybegynder
29. marts 2013 - 15:20 #1
prøv at trykke Windows-key + tab i stedet for
Avatar billede cyberfish Nybegynder
29. marts 2013 - 16:44 #2
det samme sker...