Avatar billede jgni-dk Novice
27. marts 2013 - 22:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MySQL DB virker internt, men ikke eksternt

Hej

Jeg har et domæne liggende på min egen lille Ubuntu-server. Den er nyinstalleret, efter en fejl på den gamle (som jeg stadig har adgang til).

Hvis jeg tilgår min nye server på ip/mappe i en browser, så virker php og adgang til databasen.

Hvis jeg tilgår den på domænenavnet så får jeg 'Fatal error: Call to undefined function mysql_connect().....'

Jeg har læst højt og bredt, men fanger virkelig ikke problemet.

Nogen der har en idé?
Avatar billede martens Guru
28. marts 2013 - 10:24 #1
Bedste idé er noget med localhost kontra din eksterne IP-adresse
Avatar billede jgni-dk Novice
28. marts 2013 - 13:43 #2
Jow det.......
Så langt er jeg også kommet. Spørgmålet er bare HVAD det er der er galt.
Avatar billede jgni-dk Novice
28. marts 2013 - 22:32 #3
Fandt det. Det var i min router problemet lå. Slet ikke db'en.
Avatar billede martens Guru
29. marts 2013 - 11:26 #4
Super !