Avatar billede lx2ba Novice
26. marts 2013 - 17:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hent billeder i Outlook

Efer geninstallation kan jeg ikke finde det sted, hvor jeg indstiller, at Outlook (2010) skal hente billeder automatisk!
Avatar billede lx2ba Novice
27. marts 2013 - 16:07 #2
Desværre løser denne fremgangsmåde IKKE problemet.- Det HAVDE jeg i øvrigt allerede forsøgt  ;<)Der må være noget andet, der stopper billederne; men HVAD?  ;<(
Avatar billede lx2ba Novice
12. april 2013 - 07:47 #3
Desværre er problemet uløst!
Avatar billede daphne Novice
13. april 2013 - 15:27 #4
Kan det være din firewall, der 'spærrer' ??

- og er det fra en mail, du vil have billederne uploadet til pc'en eller hvordan skal dit spørgsmål forstås ??

Mvh.
Gitte Daphne