Avatar billede ALS Praktikant
21. marts 2013 - 00:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Recovery disk til Acer Asper One netbook

Er der en, der ligger indel med en Recovery disk for en Acer Asper One netbook (Windows XP)?
Den kan evt. brændes via recovery manageren, hvis man har en maskine, der virker.

Jeg har forgæves forsøgt at købe en Recovery disk, men det er ikke muligt til et så gammelt produkt.
Ikke specielt kundevenligt, jeg har en maskine der virker og en licens til Win XP :-(
Avatar billede Blueeyez Mester
21. marts 2013 - 01:01 #1
Et bud er at skaffe en kopi af en xp cd og hente driverne fra acers side

Men hvis du søger recovery disk så er der mange på nettet om de passer og er på dansk ved jeg ikke...
Avatar billede Blueeyez Mester
21. marts 2013 - 01:04 #2
Kunne os være rart og kende dens model nr fx d150 d250 eller andet..
Avatar billede sadolin1978 Novice
21. marts 2013 - 06:34 #3
har du ikke ved opstart en mulighed der hedder Alt og F10 knappen nede ?
Avatar billede ALS Praktikant
21. marts 2013 - 09:16 #4
Blueeyez : Har forsøgt med både en HP og Dell recovery CD, men licensen på netbooken dur ikke sammen med dem.
Hvis du har et bud på en recovery disk fra nettet, der kan anvendes, må du gerne give mig et link.
Det er ikke let at købe en XP-licens nogen steder i dag.
Det er en model ZG5

sadolin1978 : Alt og F10 knappen virker ikke, for recovery partitionen er væk.
Avatar billede Blueeyez Mester
21. marts 2013 - 09:49 #5
#4 er din licens til xp pro eller xp home?
Avatar billede ALS Praktikant
21. marts 2013 - 09:57 #6
Den medfølgende licens er til XP home (dansk)
Avatar billede ALS Praktikant
21. marts 2013 - 10:31 #7
Den medfølgende licens er XP Home (dansk)
Avatar billede Blueeyez Mester
21. marts 2013 - 22:08 #8
Svar herfra :-)