Avatar billede Sophieh Nybegynder
19. marts 2013 - 10:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Asus zenbook lyser op efter slumretilstand

Hej.
Jeg har en ny Asus Zenbook UX32a. Når den har været i slumre, og jeg vækker den igen lyser skærmen kraftigt op og nedtoner så til normal indstilling i løbet af nogle sekunder.

Er det noget med indstillinger eller skal jeg bare leve med det??

VH. Sophie
Avatar billede 220661 Ekspert
19. marts 2013 - 12:31 #1
Er det uden stømforsyning i den gør dette?
Kunne tyde på den starter med den tistand hvor den ikke sparer på strømmen, og derefter skruer ned for blusset.
Avatar billede Sophieh Nybegynder
20. marts 2013 - 05:56 #2
Havde faktisk ikke lagt mærke til det - men jo det er kun uden strømforsyning.
Måske det er forkert at skrive slumre? Det drejer sig om når jeg ikke har rørt den og den så laver sort skærm. Så rører jeg ved touchpad'en for at 'vække' den og her opstår 'problemet' som beskrevet
Avatar billede 220661 Ekspert
20. marts 2013 - 06:29 #3
Så skal du sikkert ind i strømstyringens modulet og rette det, hvis du ikke vil se på dette. Der findes alt efter pc model nogle navne for havd de forskellige tilstande hedder.
Har set at når den køer på højeste niveau, så kan det hedde "performance" og jeg mener det andet kan hedde "balanceret".
Og det indstilles her. Kan tænkes der er en indstilling der vil tvinge den i balaceret når du kører på batteri.
Avatar billede Sophieh Nybegynder
18. august 2013 - 10:11 #4
Ej Fundet løsning på problemet