Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
11. marts 2013 - 21:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Konvertere til MP3

Nogen forslag til software jeg kan bruge til at konvertere wma-filer (og alt muligt andet) til MP3.
Bruger Tunebite, men det fungerer ikke optimalt
Avatar billede claes57 Ekspert
11. marts 2013 - 21:43 #1
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2013 - 07:13 #2
Jeg kan anbefale Format Factory, der kan konvertere lyd, billeder, video mm.
Kan fås gratis her: http://www.pcfreetime.com/
Hilsen
Lefty
Avatar billede Bodillen Nybegynder
13. marts 2013 - 10:51 #3
Jeg bruger Soundtaxi
Avatar billede sherlock Nybegynder
14. marts 2013 - 12:03 #4
+1 til #1

Jeg bruger stadig en version af dbPowerAmp fra 2008. Den virker fint :)
Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
17. marts 2013 - 11:32 #5
Tak for alle de gode forslag. Jeg vil nu til undersøge dem.

Med Tunebite skulle jeg spille 2-3 sek. af alle numre for at få rettighederne. Det er ret omstændeligt, så det vil jeg helst undgå. Hvordan foregår det i den software I har foreslået?

Hvad er jeres erfaringer mht. support hos de respektive leverandører?
Avatar billede sherlock Nybegynder
17. marts 2013 - 17:06 #6
DRM er en helt anden problemstilling. Der hjælper min version af dbPoweramp ikke noget. Måske er det anderledes i de nyere versioner.
Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
17. marts 2013 - 18:06 #7
hello sherlock
tak for info.
når jeg downloader fra tdc play og skal konvertere wma til mp3 skal jeg igennem ovennævnte procedure - som nævnt ret omstændeligt.
men skal man ikke det med de andre software I har foreslået?
og skal jeg i øvrigt det med dbPoweramp?
Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
30. marts 2013 - 15:01 #8
Soundtaxi er indkøbt - point til Bodillen