Avatar billede thomaxz Nybegynder
11. marts 2013 - 13:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Video i responsive design driller

Jeg har få lavet denne responsive hjemmeside

http://nv5.gufvideo.dk/

men videoen driller, når video bliver mindre ryger kontroller meget langt væk fra videoen.

Nogen forslag til hvordan det fikses, je
Avatar billede olebole Juniormester
11. marts 2013 - 14:07 #1
<ole>

Husk, at alle undersøgelser tydeligt viser, at bredder over 600-650px er uegnet til tekst. Bredere tekster sænker læsehastigheden væsentligt, hvilket går ud over brugervenligheden.

Dit link viser bare et mappeview. Hvilken fil drejer det sig om?

/mvh
</bole>
Avatar billede thomaxz Nybegynder
11. marts 2013 - 14:43 #2
Jeg mente jeg havde kopiere det rigtige link, men det havde jeg så ikke.

Her er det rigtige link: http://nv5.gufvideo.dk/film.php?vid=1
Avatar billede thomas Praktikant
08. april 2013 - 15:43 #3
Det virker fint når jeg tester i Chrome på desktop. Er det på en speciel device eller i en speciel browser det sker i?
Avatar billede olebole Juniormester
08. april 2013 - 15:59 #4
Begynd med at validere din HTML-kode og sørg for, den hænger sammen. Før kan du ikke regne med noget
Avatar billede thomaxz Nybegynder
09. december 2013 - 14:20 #5
Lukker