Avatar billede aor Nybegynder
13. januar 2000 - 18:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Age of empires 2

Når jeg spiller kampagnerne i spillet begynder spillet at hakke i det når der kommer for mange folk på banen.
Spillet skulle efter systemkravene kunne køre på min pc.
Processor=350MHz AMD K6-2
RAM=64MB SyncDRAM.
Jeg har hørt at man kan downloade patches der muligvis ville hjælpe.
Men hvor??? Og er det tilfældet..
Avatar billede dar Nybegynder
13. januar 2000 - 21:38 #1
Tjaaa...jeg har samme problem og jeg har da 100MHz mere...sååå det ville da være rart vis en patch kunne afhjælpe det...
Avatar billede maphoto Nybegynder
13. januar 2000 - 22:11 #2
jeg havde samme problem !! ( jeg sidder på en Plll-500 128mb ram osv. ) men efter jeg kørte denne patch ! så virker det fint for mig !!http://www.microsoft.com/games/age2/downloads.htm
den skulle dog "kun" rette nogle fix. ang AI osv. men men ! den fixer altså mere held og lykke :)
Avatar billede negertt Nybegynder
11. december 2000 - 12:26 #3
prøv at sætte opløsningen ned inde i selve spillet det virkede ved mig