Avatar billede ldn Nybegynder
12. august 2001 - 18:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logo søges

Hej hej.
Jeg søger et logo til min rejse portal som endnu er på tegnebrættet.
I logoet skal texten Backpacker Guide Online indgå samt en lille text med \"Probably your best bet\"
Nogen forslag?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
12. august 2001 - 18:51 #1
ok.. prøver...skal det er være xperten stil.. sådan lille eller skal det være et baner agtigt?

/MN
Avatar billede guiron Nybegynder
12. august 2001 - 19:00 #2
Hvor stort skal det være?
Avatar billede guiron Nybegynder
12. august 2001 - 19:01 #3
Eftersom at jeg er kasserer i Vejle Trekking og Klatre Klub, så ville jeg da være meget interesseret i at modtage en mail, med adressen til siden?!?

guiron@frodenet.dk
Avatar billede ldn Nybegynder
12. august 2001 - 19:04 #4
guiron > Der går nok en måned eller to inden den er klar - men så skal du nok få den
Avatar billede ldn Nybegynder
12. august 2001 - 19:05 #5
master nemo > Nok nærmere lidt banner agtigt.
Avatar billede guiron Nybegynder
12. august 2001 - 19:49 #6
Lyder godt.
Avatar billede ldn Nybegynder
12. august 2001 - 20:04 #7
Miraklet er sket: Jeg har selv fundet ud af noget der egentlig ser rimeligt pænt ud, så jeg lukker nu. Vender sikkert tilbage senere.
Avatar billede lenka Nybegynder
12. august 2001 - 20:07 #8
Æv, nu har jeg ellers lige været i gang med noget banner-agtigt som jeg liiige skulle til at sætte op :(