Avatar billede ldn Nybegynder
12. august 2001 - 18:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Layout søges

Hej hej.
Er der nogen der har, eller kunne tænke sig at lave, et layout til en portal jeg er ved at lave? Programmeringen står jeg selv for, men jeg er en ged til design.
Avatar billede realone Nybegynder
12. august 2001 - 18:09 #1
Hvad er det for en portal..??
</RealOne>
Avatar billede ldn Nybegynder
12. august 2001 - 18:18 #2
En rejseportal.
Avatar billede realone Nybegynder
12. august 2001 - 18:24 #3
Hvad hedder den (???.dk), tables eller frames, størrelse, hvor stor skal menuen være, hvad skal siden indeholde (poll, søg-funktion osv.) ..
Kan ikke bare lave et layout uden at vide hvad der på...
</RealOne>
Avatar billede ldn Nybegynder
12. august 2001 - 18:35 #4
Har du nogle referencer jeg kunne få lov at kigge på?
Avatar billede realone Nybegynder
12. august 2001 - 18:53 #5
Idn --- Nøøh, ikke rigtigt, synes bare det kunne være sjovt at prøve.. Det er jo kun for points.. ;o)
</RealOne>
Avatar billede rfogh Nybegynder
12. august 2001 - 19:08 #6
ldn>> Vi skal have nogle flere oplysninger... Ellers bliver det sgu lidt svært :o)
Handler den om noget specielt, eller er det bare en portal, som der findes tusind andre af?
Avatar billede ldn Nybegynder
12. august 2001 - 19:13 #7
Avatar billede ldn Nybegynder
12. august 2001 - 20:04 #8
Miraklet er sket: Jeg har selv fundet ud af noget der egentlig ser rimeligt pænt ud, så jeg lukker nu. Vender sikkert tilbage senere.