Avatar billede Vallentiiiiin Nybegynder
25. februar 2013 - 12:26 Der er 5 kommentarer

Hvordan får jeg opgraderet min routers driver til windows 8?

Jeg har fornylig fået ny computer, der har windows 8. Mit problem startede i at jeg ingen internetforbindelse havde, selvom der var trådløs forbindelse til den den anden computer i huset. Ringede til leverandøren af min computer og fik afvide det skyldes min router kun har windows 7 og at jeg derfor skal ind på producentens side og finde den nyeste update.

Det er så det jeg ikke kan finde ud af..
Jeg har en Jensen Scandinavia Airlink 59300. Har også forsøgt at kontakte deres support, men dette var ikke muligt.

Er der nogle derude der har erfaringer med dette og kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2013 - 12:35 #1
Avatar billede Locodk Nybegynder
25. februar 2013 - 13:00 #2
Du må meget gerne update med om det lykkedes, jeg har nemlig aldrig hørt noget så fjollet som at din router skal opgraders for at være kompatibel med windows 8 ...
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2013 - 13:15 #3
#2 enig. Min computer med W8 fungere fint med den router jeg altid har brugt.
Avatar billede Vallentiiiiin Nybegynder
25. februar 2013 - 14:22 #4
Er det den øverste der hedder "hvordan opgraderer firmware" ?
Avatar billede Locodk Nybegynder
25. februar 2013 - 14:39 #5
Den øverste er en vejledning i pdf format, hent den og læs den.
Hent også den fil der hedder "Firmware for AL59300 v4" da det er selve opdateringen til routeren.