Avatar billede jona919c Nybegynder
23. februar 2013 - 21:31 Der er 1 løsning

Problemer med Latency (Ping)

Jeg har nogle problemer med min ping, det sjove ved det er at det kun er i Black Ops 2 jeg har problemet. Jeg har prøvet at genstarte computer og router, køre virus scans og intet hjalp det. Andre i spillet har ikke det problem, og jeg har heller ikke det problem når jeg tager en test, der ligger jeg omkring 30, men når jeg så er inde i spillet ligger jeg omkring 150. Så jeg ville lige høre om der var nogen herinde der havde nogle gode idéer?

På forhånd tak :)
Avatar billede jona919c Nybegynder
23. februar 2013 - 23:47 #1
Det ser ud til at der også er andre der har det problem efter en update. Det er bare sjovt det virker normalt når jeg spiller over nettet på min iPad...

Så jeg lukker tråden og håber det bliver fixet.