Avatar billede Stokholm0104 Nybegynder
20. februar 2013 - 21:34 Der er 7 kommentarer

Min bærbar vil/kan ikke oplade

Min Asus bærbar er ca 1 år gammel. Når jeg sætter opladerstikket ind i bærbaren, så vil/kan den ikke oplade. Har prøvet og ta batteriet ud og i igen uden at det hjalp. Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede Blueeyez Mester
20. februar 2013 - 21:51 #1
Tjek om opladeren er defekt? Tjek om det gør nogen forskel at bøje ledningen en smule.. (Hvis kablet har været i klemme / drejet meget voldsomt omkring noget eller anden måde bøjet forkset så kan det være en løs forbindelse i dens ledning..
Avatar billede Stokholm0104 Nybegynder
20. februar 2013 - 22:32 #2
Når jeg roder lidt med ledningen, så kan den oplade lidt, men så stopper den med at oplade.
Avatar billede milter Ekspert
20. februar 2013 - 22:36 #3
Hvor lang er garantiperioden på din computer?

Og gælder den garanti også for batteriet?
Avatar billede Stokholm0104 Nybegynder
20. februar 2013 - 22:43 #4
Ved det faktisk ikke. Jeg må kigge papierne igennem
Avatar billede milter Ekspert
20. februar 2013 - 23:08 #5
Hvis du er heldig, og du ikke har overtådt betingelserne i garantien, er du måske dækket.
Avatar billede Blueeyez Mester
20. februar 2013 - 23:21 #6
Lyder som om det er opladeren når du kan påvirke den ved og rode med opladeren...
Avatar billede Blueeyez Mester
20. februar 2013 - 23:23 #7
Du bør dog prøve dig frem med opladeren, selv de små ændringer for hvordan opladeren ligger kan gøre forskel især hvis der er en løs forbindelse