Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
17. februar 2013 - 20:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Comboboks vil ikke synkronisere rigtig i underformular

Hej eksperter

Jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg har en formular med to combobokse, hvor den ene skal ind og se på hvad der står i den anden skal for så at udvælge nogle af de data som ligger i en forespørgsel.

Mit problem ligger i at den godt vil gøre det i selve formlen,men lige så snart den kommer til at ligge som en underformular, kommer den op med fejlmelding 2001.

Håber der er nogen der har en løsning til mig.

På forhånd mange tak
Avatar billede martens Guru
17. februar 2013 - 23:42 #1
Den vil jeg sgu da godt lige kigge på ;o)
Avatar billede terry Ekspert
18. februar 2013 - 17:50 #2
ekspertenATsanthell.dk
AT = @
Avatar billede terry Ekspert
18. februar 2013 - 17:55 #3
you could maybe try requerying the second combo when you change the vaue of the first combo

In the first como's after update event

me.SecondCombo.Requery
Replace SecondCombo with correct name
Avatar billede terry Ekspert
23. februar 2013 - 16:07 #4
obviously not important
Avatar billede terry Ekspert
04. marts 2013 - 18:13 #5
thanks, hope you got it to work
Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
20. marts 2013 - 12:04 #6
Hej Terry

Undskyld mit sene respons i første omgang.

Jeg har forsat lidt problemer med den. Når jeg har valgt linje og vil vælge maskine, får jeg en indput boks hvor jeg skal indtaste linjen, og der efter bliver den ved med at huske denne linje, selvom jeg skal skrive en ny opgave og jeg vælger linje igen, bliver den ved med at komme frem med den først valgte linjes maskiner, hvilket jo ikke var meningen.

Hvis jeg så lukker formularen ned og starter den op igen, kan jeg vælge forfra med linje og derefter vælge maskinen, men det var ikke ligefrem meningen at man skal åbne og lukke hver gang man har indtastet en ny opgave

Håber du vil/kan hjælpe mig
Avatar billede terry Ekspert
20. marts 2013 - 18:55 #7
you can send me the dB (email given earlier) and I'll look ASAP