Avatar billede VagnS Nybegynder
16. februar 2013 - 16:59 Der er 2 kommentarer

Philips telefon omstillings anlæg SOPHO IPC 100

dette omstillings anlæg hopper ud af indstilling. Montøren der har sat det op kan ikke finde ud af det.
Kan man på nettet finde et program.Så man selv kan få det til at virke.Er der nogen som har erfaring.
Avatar billede Peter_Quixote Nybegynder
17. september 2013 - 09:16 #1
Hej VagnS,

Det lyder ikke umiddelbart som en særlig god løsning du har fundet dig. Nu ved jeg ikke om det er for sent, men det kunne ikke være en mulighed at returnere det, og så købe et andet med et mere professionelt setup?
Det ser ud som om der findes udmærkede priser her på et nyt anlæg hvis det er: http://www.ekspertvalg.dk/telefonanlaeg/omstillingsanlaeg/

Kan man evt. ikke bede montøren om et nyt anlæg? Noget må han da kunne gøre for at kunne yde den rette service?
Avatar billede VagnS Nybegynder
17. september 2013 - 15:23 #2
Det selskab anlægget er købt ved er gennem et forsikringsselskab og dem har vi smidt ud. De var gode da de skulle indkassere penge. Men da vi fik et lynnedslag der smadrede stort set alt elektronik ca. 150000 var de ikke så nemme.
Men har overvejet at købe et nyt.