Avatar billede dannyhare Nybegynder
12. februar 2013 - 19:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Backup af Stream-spil WinPC

Halløj!!

Jeg er normalt Mac-bruger men har Windows på min iMac, jeg vil gerne formatere den, men ønsker at gemme mine spil, altså hvor langt jeg er nået osv. jeg har købt min spil gennem Steam-acount, ved i om det gemmes på PC'en eller i online, i så fald hvor ligger de gemte spil på min HD ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. februar 2013 - 19:30 #1
Hej.

  Nogle kan gemme i steam-cloud, andre gemmer lokalt. Hvilke spil handler det om?

De bedste hilsner
Avatar billede dannyhare Nybegynder
12. februar 2013 - 19:34 #2
Det handler om følgende:

Call Of Duty - Black Ops 2
Call Of Duty - MW3
Hitman Absolution
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. februar 2013 - 19:43 #3
Kig her:

Windows XP:
C:\Programs files\Activision\Call of Duty - Black Ops 2\players\save

Windows 7:
C:\Users\<user name>\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Activision\Call of Duty - Black Ops 2\players\save

Jeg gætter på at MW3 er lige i nabolaget.
Hitman laver backup af dem til Steam-Cloud.
Avatar billede dannyhare Nybegynder
12. februar 2013 - 19:45 #4
Jeg fandt ud af at det er muligt at lave sikkerhedskopi direkte i Steam Portalen, men tak for svar.

Du er naturligvis berettet til 200 point, hvis du ønsker det
Avatar billede jensenjs Juniormester
12. februar 2013 - 20:01 #5
Flere måder at se det på.

Hvis du har købt og installeret dem via Steam så burde de være gemt online.

IKKE gå ind på steam.com

Gå ind på http://store.steampowered.com/
Login øverst til højre
Vælg fællesskab
Tryk på spil (nede til højre)
Vælg Alle spil

Der kan du se data over de spil der har gemt data på steam
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. februar 2013 - 22:08 #6
De plejer at være gode til at samle tingene i cloud.