Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
03. februar 2013 - 11:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjernes "de skjulte" reklamer?

Hej Alle

Jeg har længe irreteret mig over, at der kun var ca. 10% af skærmen som indeholdt det jeg ønskede at læse..
En af de værste sider var Computerworld!!!

Nu har jeg installeret ad blocker og det hjalp MEGET!

Når jeg har en tekst på skærmen, så sker der somme tider det, at hvis der står "ikke", så bliver det ord vist som et link, og fører man musen hen over linket så kommer der en reklame op for et dating site ( et billede og en knap [Du skal bare klikke her]).
Når det er andre ord kan der komme reklamer op for Iphone 5 og andre ting.
Jeg har også oplevet at der er sådanne "links" i vores Navision system når jeg bruger det via Juniper Network Connect.
Er der nogen der kan hjælpe med at få disse links fjernet?

Har du læst dette og syntes at det ligger i den forkerte kategori, så kom gerne med forslag til hvor det så skal hen;-)

vh Jesper
Avatar billede Blueeyez Mester
03. februar 2013 - 12:20 #1
Har du kigget i hvilke udvidelser/plugins du har i din browser + om du har fået installeret en toolbar / software der påvirker din surf på internettet?
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2013 - 13:34 #2
Prøv at køre en tur med Adwcleaner, klik på slet - genstart computer.
http://www.raymond.cc/blog/adwcleaner-search-and-delete-adware-pup-toolbar-and-homepage-hijacker/
03. februar 2013 - 13:39 #3
Hvilken Browser ? / Version ?

www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
04. februar 2013 - 06:19 #4
#3
IE 8 på Win XP.
Jeg vil lige løbe din guide igennem.
Vender tilbage med resultatet...
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
04. februar 2013 - 07:21 #5
#3
Under IE (UK)
-Tools
-Manage Add-ons
-Toolbars and extensions
her fandt jeg Save Byclick med ukendt Publisher.

Den har jeg nu slettet, så når jeg ser øverst i mit eget indlæg så står der: Tjen 60 point | 4 kommentarer!
Før var "Tjen 60 point" et link, hvor jeg kunne tjene 30.000 om ugen!!! på et eller andet, men hvem f.. gidder at arbejde til sådan en ussel løn? Det skulle da lige være Dovne R...

Jeg takker for jeres råd, hvor karise_larrys guide var yderst brugbar og konkret.

Vil du smide et svar.
04. februar 2013 - 11:19 #6
Ping...