Avatar billede leif1 Nybegynder
01. februar 2013 - 09:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Access 2012 Rapporthoved over 3 kolonner

Hej

Jeg har en rapport i 3 kolonner hvor jeg gerne vil have en rapporthoved og bud der fylder hele siden

Er der nogle der kan fortælle hvordan man gør det
Avatar billede leif1 Nybegynder
01. februar 2013 - 09:28 #1
Jeg mener selvfølgelig Access 2010
Avatar billede fdata Forsker
01. februar 2013 - 17:43 #2
Yep.

Du danner bare dit rapporthoved på helt normal vis.

I detaljesektionen sørger du for at dine data har den korrekte bredde (altså mindre end 1/3 side - og korrigeret for dine margener). Hvis du fyrer rapporten af nu, ser det helt forkert ud.

Det, du mangler, er at gå ind under Sideopsætning / Sideopsætning / Kolonner og sætte kolonnebredden til den aktuelle bredde, altså bredden af dine data i detaljesektionen.

Så burde det spille.
Avatar billede leif1 Nybegynder
02. februar 2013 - 05:50 #3
Lige i øjet tak for hjælpen
Avatar billede fdata Forsker
03. februar 2013 - 14:14 #4
Velbekomme.