Avatar billede cosmo21 Novice
29. januar 2013 - 13:10 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Har jeg uventet besøg på min computer

Hejsa

Er der en der kan se om jeg har noget uventet på min computer udfra denne log , min PC opføre sig underligt og kan gå lange ventetider når jeg bare ville dele en simpel video på facebook etc. (har allerede installeret CCleaner og Malwarebytes Anti-Malware)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 13:04:45, on 29-01-2013
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG2013\avgrsx.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgcsrvx.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgidsagent.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\Java\jre7\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesService32.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgnsx.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgemcx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\14.0.1\ToolbarUpdater.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDLL32.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgui.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\AAM Updates Notifier.exe
C:\Programmer\AVG Secure Search\vprot.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 10.0\Acrobat\Acrotray.exe
C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
C:\Documents and Settings\Claus Wiedenbein\Skrivebord\Mindre brugte Ikoner\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~1\MI7967~1\Office14\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Programmer\AVG Secure Search\14.0.0.14\AVG Secure Search_toolbar.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: SmartSelect - {F4971EE7-DAA0-4053-9964-665D8EE6A077} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Programmer\AVG Secure Search\14.0.0.14\AVG Secure Search_toolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit -login
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nview\nwiz.exe /installquiet
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS6ServiceManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Acrobat Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 10.0\Acrobat\Acrobat_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [vProt] "C:\Programmer\AVG Secure Search\vprot.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BCSSync] "C:\Programmer\Microsoft Office 2010\Office14\BCSSync.exe" /DelayServices
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 8.0] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 10.0\Acrobat\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\Claus Wiedenbein\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O8 - Extra context menu item: Append Link Target to Existing PDF - res://C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Append to Existing PDF - res://C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert Link Target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MI1933~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MI7967~1\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\PROGRA~1\MI7967~1\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Programmer\Microsoft Office 2010\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Programmer\Microsoft Office 2010\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Programmer\Microsoft Office 2010\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Programmer\Microsoft Office 2010\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1350759730527
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{27FFE911-D031-4B73-B272-C8FD49B8D8F0}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{27FFE911-D031-4B73-B272-C8FD49B8D8F0}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O17 - HKLM\System\CS3\Services\Tcpip\..\{27FFE911-D031-4B73-B272-C8FD49B8D8F0}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O18 - Protocol: viprotocol - {B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9} - C:\Programmer\Fælles filer\AVG Secure Search\ViProtocolInstaller\14.0.1\ViProtocol.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Oracle Corporation - C:\Programmer\Java\jre7\bin\jqs.exe
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: SwitchBoard - Adobe Systems Incorporated - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O23 - Service: AVG PC TuneUp Service (TuneUp.UtilitiesSvc) - AVG - C:\Programmer\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesService32.exe
O23 - Service: vToolbarUpdater14.0.1 - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\14.0.1\ToolbarUpdater.exe

--
End of file - 10514 bytes
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2013 - 13:20 #1
Kan ikke umiddelbart få øje på noget som ikke må være der.
En scanning med Malwarebytes og CClesner løste ikke noget?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
29. januar 2013 - 13:34 #2
Davs Claus.

Hvorfor tror nogen folk at de er hacket og har virus og alt muligt bare fordi deres computer ikke gør 100 % som den har gjort tidligere ?
Avatar billede jensenjs Juniormester
29. januar 2013 - 14:05 #3
Som #1 skriver, der er ikke noget der indikerer at der er noget galt.

Er det kun når du går på nettet?
Hvilken browser bruger du?
Er det kun på nettet den er langsom?

Jeg har læst forskellige steder at nogle har oplevet forstyrrelser efter de har fået opdateret den usikre Java.
Men der har aldrig været nogen egentlig respons der fastslår at det er sådan.

Jeg havde selv problemer med Java på Firefox da Mozilla valgte at disable den usikre Java.
Så jeg valgte at hente den nye ned til senere installation.
Brugte Revouninstaller til at fjerne den gamle Java.
Og til at installerer den nye fra Revo.
(Jeg har Revo pro versionen den overvåger også installationerne)

Så har jeg et problem med BT, der er evigheder om at komme frem, og jeg får ofte time out fra BT, men der mistænker jeg mere min adblocker.

Og så vil jeg da anbefale at du stopper nogle af  de ting der kører i baggrunden og nogle BHO'er, der er ingen grund til at Adobe ligger der og optager plads og tid.
Fjern eller disable dem du ikke behøver, igen er Adobe der.
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2013 - 14:19 #4
Jeg er enig, og der er da helt sikkert også opstart emner man ikke behøver til at ligge i baggrunden og køre.

Alle ting der kører, er med til at sløve pc. I starten medens pc er ny tænker man ikke på det. Men hen over tid kommer der bare mere  og mere på, og til sidst påvirker det ydelsen.

Bruger også selv Revo, dog kun i free versionen. Jeg er glad for dette program. Har selv brugt det til en drilagtig Java på et tidspunkt.
Avatar billede Blandy Praktikant
29. januar 2013 - 14:21 #5
Nu omtaler du kun ved deling af videoer på facebook. Det kan være pga langsom upload hastighed eller megen trafik på den pågældende server du har fat I hos facebook.

Ville være nemmere at se problemet, hvis der kom lidt flere scenarier hvor du oplever problemer. Men umiddelbart er det tætteste på en fejlkilde vel din browser. Evt reset den.
29. januar 2013 - 15:19 #6
Generelt:

Afinstall
* Nero 7\Nero BackItUp (Eller bruger du det program aktive meget tit ?)

CCleaner - værktøjer - opstart - her kan du disable/fjerne følgende elementer:

* CS6ServiceManager.exe
* Adobe Acrobat Speed Launcher
* Office14\BCSSync.exe
* PDVDServ.exe
* Acrobat 10.\Acrobat\Acrotray.exe
* ARM\1.0\AdobeARM.exe
* realsched.exe
* NMBgMonitor.exe
* GoogleUpdate.exe

---

www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede jensenjs Juniormester
29. januar 2013 - 19:25 #7
@220661

Det var faktisk dine varme anbefalinger her på eksperten der fik mug til at tage mig sammen til at få det :-)

@Karise
Det var også dem jeg fik øje på
Avatar billede cosmo21 Novice
29. januar 2013 - 23:52 #8
(220661): Har kørt dem begge og renset Mailware.. fandt 7 fejl jeg nu har rettet , nettet køre fint dog når jeg starter op så er nettet som er via kabling ikke tilgængelig særligt ofte.

(scootergrisen): Nej alt kan ikke køre 100 % det har jeg heller ikke udtrykt. Jeg ønsker blot den kan gå på nettet og bruges til de normale ting man bruger i hverdagen, Photoshop, Office Pakken osv. er ikke så krævende :-)

(Kariselarry): Jep bruger Nero 7 hvad gør den skal afinstalleres ?
(Karisalarry): Far tilpasset min opstart allerede , men de 9 du nævner er nu deaktiveret også .. Du skriver disable / Fjerne
Hvad er den generelle forskel på at fjerne og disable ting i opstarten? og hvilke ville du mene skal fjernes f.eks. ?

(jensenjs) jeg bruger Google Chrome og Internet Explorer, dog mest Chrome
Hvad version af JAVA laver problemer ? og hvad er Revouninstaller
hvad gør den ift. en normal uninstall ? Jeg installerede den nyeste JAVA ifm. sikkerhed på min bank hvor der var et link ved login på Danske Bank som skrev jeg skulle installere JAVA´en.. skal den helt afinstalleres ?
Avatar billede jensenjs Juniormester
30. januar 2013 - 10:40 #9
@cosmo21
Karise foreslår sikkert, og jeg giver ham ret at fjerne Nero der gennem årene har udviklet sig fra et enkelt og meget effektivt brænder program, til nu at være bloatware.
(bloatware er programmer der efterhånden har så mange funktioner at det optager alt for mange ressourcer og generelt er med til at sløve maskinen) jeg kender endnu ikke nogen der bruger alle Nero's ressourcer, jeg har selv opgivet det for flere år siden.

Når du disabler et program slukker du for det men der kan godt kører services i baggrunden, hvis du fjerner det så rydder du helt op og fjerner typisk det meste også en del af baggrunds processerne.

Revo uninstaller er nok det bedste program når du vil afinstallerer noget, det rydder effektivt op og fjerner de ting en normal afinstallation ikke fjerner. (hovedrengøring :-)

Med Java så har der været problemer for nogle efter de har opdateret til nyeste version (det sikkerhedshul der blev lappet efter stor medieomtale)

Jeg har som sagt selv haft problemer med Firefox på grund af Java, (hvis det er det der er problemet) er det bedste man kan gøre at bruge Revouninstaller til at fjerne Java og Firefox helt, og geninstallerer.
Avatar billede cosmo21 Novice
30. januar 2013 - 12:56 #10
(jensenjs) ok for brænder en del på det program med stor glæde , det stabilt og lige efter min smag.. og selvom det ikke er afinstalleret så køre min PC hurtigt nu og effektivt også. det med opstarten har virkelig hjulpet :-) Hvad brænderporgrammer foreslår i ellers dig og KariseLarry ?

Ok den må jeg have den der Revouninstaller, lyder rigtig effektiv, ville det sige at fjerner man programmer i kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer så fjerner den i virkeligheden ikke alt ?

Ok mht Java, har fjernet det helt og geninstallerer det ? var mest pga banken og alt det med sikkerhed de snakkede om i medierne der gjorde jeg installerede den sidst nye version ..
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2013 - 13:22 #11
Ok den må jeg have den der Revouninstaller, lyder rigtig effektiv, ville det sige at fjerner man programmer i kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer så fjerner den i virkeligheden ikke alt

Nej, REVO bruger programmernes egen afinstaller, derefter scanner det for program rester, og dem er der sikkert mange af. Du kan også fjerne program rester i Værktøj.

http://i.imgur.com/ebosy9I.png

Hvad er den generelle forskel på at fjerne og disable ting i opstarten? og hvilke ville du mene skal fjernes f.eks.

Disable = programmet bliver på computeren, men er deaktiveret.
Fjerne = programmet bliver fjernet fra computeren.

Disfrakmenter du din computer ?

http://www.piriform.com/defraggler

CD burnerXP

http://cdburnerxp.se/
Avatar billede cosmo21 Novice
30. januar 2013 - 14:29 #12
(peterolsen123)

1. Ok REVO lyder som min nye afinstaller fra nu af :-)

2. Ok så disbaler jeg blot i opstart i det de programmer jeg har
  alle bruges men rart de ikke knokler i opstarten..

3. Har ikke disfragmenteret længe må snart være på tide.. tager det ikke en krig og udføre?  nu linker du til piriform hvor man kan hente disgragmentering , er den ikke allerede installeret på ens computer , fandt den under tilbehør nemlig , Har Windows XP

CD Burner XP er den god og har den også en del forskellige muligheder ? det netop derfor jeg elsker NERO den har simpelthen alt jeg skal bruge ...
Avatar billede 220661 Ekspert
30. januar 2013 - 14:36 #13
Synes Defraggler er hurtig til at defragmentere i stedet for det der er i Xp styresystemet.

Personligt bruger jeg Magical Defrag der gør det i baggrunden. Den arbejder kun når jeg ikke bruger pc til alverden.
Når den har defragmenteret forsøger programmet at holde fragmenteringen nede hvis det kan til næste gang programmet kører en fuld defragmentering, som er hver 14 dag:
http://download.cnet.com/Ashampoo-Magical-Defrag/3000-2094_4-10438102.html
Denne her er så version 3, hvor jeg bruger version 2,0.
Avatar billede jensenjs Juniormester
30. januar 2013 - 14:57 #14
Som 220661 kriver defraggler er absolut langt bedre end Xp's egen.
Selv bruger jeg Perfect Disk fra Raxco (købe version)

Angående Nero, når du bruger det så meget og er tilfreds med det, så beholder du det selvfølgelig.
30. januar 2013 - 15:50 #15
Ref #11:

Hvad er den generelle forskel på at fjerne og disable ting i opstarten? og hvilke ville du mene skal fjernes f.eks.

Disable = programmet bliver på computeren, men er deaktiveret.
Fjerne = programmet bliver fjernet fra computeren.

Fjerne -> Fjerne helt fra opstarten, men selve programmet/filen er der stadig
Avatar billede cosmo21 Novice
06. februar 2013 - 10:27 #16
Ok ..jeg er blevet klogere og vælger og give point ..
Avatar billede cosmo21 Novice
06. februar 2013 - 10:27 #17
smid i blot svar jer der har lyst
Avatar billede 220661 Ekspert
06. februar 2013 - 15:47 #18
svar
Avatar billede jensenjs Juniormester
06. februar 2013 - 15:55 #19
svar