Avatar billede jorgen_Bach Nybegynder
28. januar 2013 - 20:58 Der er 1 kommentar

Airplay og Apple-TV

Hej med jer. Jeg er hel ny i det her MAC.

ahr jeg brug for både airplay og en Apple TV? Jeg vil genre streame til mit TV men har jeg brug for begge???? HVad er forskellen?
Avatar billede sinumsen Nybegynder
29. januar 2013 - 09:39 #1
Du sætter Apple tv til dit fjernsyn og kan på denne leje film via itunes, streame Netflix, youtube, indhold fra dit eget itunes bibliotek med mere.

Airplay gør at du kan streame indhold til fx dit apple tv. Det kunne også være en højttaler eller et stereoanlæg der havde indbygget ariplay. Du kan fx fra din iPhone streame musik, video, det spil du spiller og andet til dit apple tv og så få lyd og billede ud gennem dit tv. Er din Mac ny nok vil du også have muligheden for fx at streame dit skrivebord til apple tv via airplay og på den måde gøre dit tv til computerskærm.