Avatar billede maskso Nybegynder
22. januar 2013 - 18:36 Der er 2 kommentarer

Zoom på skrivebord

Hej

Jeg har det problem at min skærm lader til at være zoom'et ind. Opløsningen er den samme som det altid har været, men jeg kan ikke se hele indholdet på skærmen uden at scrolle, ved at kører musen ud til kanten af skærmen. Så der med andre ord nærmest zoomet ind på skærmen. Er der nogen der ved hvordan jeg zoomer ud igen?
Avatar billede voldby Nybegynder
22. januar 2013 - 18:40 #1
Du skal sikkert ind i skærmindstillinger og rette noget der.

Svært at give bedre hjælp, da du ikke oplyser hvilket styresystem du kører med, og hvilke grafikkort driver (læs: utility) du har indstalleret.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2013 - 18:47 #2
Systemgendannelse....

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg en dato fra før problemet opstod.......