Avatar billede paxemand Nybegynder
22. januar 2013 - 18:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Markering af noget på en hjemmeside

Hvordan undgår man at markere en hel hjemmeside ....  det sker nogle gange når jeg holder venstre musetast nede, at både billeder og tekster bliver markeret.
Avatar billede voldby Nybegynder
22. januar 2013 - 18:41 #1
Det kommer helt an på hvordan den side du besøger er blevet programmeret. Så det har intet med din mus at gøre :)
Avatar billede paxemand Nybegynder
22. januar 2013 - 18:45 #2
Voldby: Vil det sige, at der ikke er noget jeg selv kan gøre for at bestemme hvad der skal markeres?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2013 - 18:51 #3
Kom evt. med et link, og fortæl hvad du ønsker markéret.......
Avatar billede paxemand Nybegynder
22. januar 2013 - 18:58 #4
Vejmand:  link: http://momses-univers.blogspot.dk/

bare de første par linjer inden billedet af kagen
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2013 - 19:05 #5
Dåbskage til den lille "prinsesse" Laura. Stort tillykke med dagen til Laura og familie. :o)

Det har jeg ingen problemer med.......
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2013 - 19:07 #6
Du skal være nøjagtig med, hvortil du markérer. Hvis du kommer for langt ud til højre, efter :o), så markéres billedet også......
Avatar billede paxemand Nybegynder
22. januar 2013 - 19:15 #7
Tusinde tak for hjælpen
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2013 - 19:21 #8
Velbekomme, hvis det kunne bruges, kommer her et svar til accept.  :-)
Avatar billede paxemand Nybegynder
22. januar 2013 - 19:25 #9
jeg vil gerne lukke spørgsmålet og give dig nogle point (og jeg har været ved at læse hvordan man gør), men måske du kunne hjælpe (IGEN), og så hvor mange point du mener at dette denne "tråd" skal udløse.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2013 - 19:36 #10
Tråden udløser 30 point, det satte du ved oprettelsen.  :-)

Husk, altid at sende dine egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
Svar bruges kun af hjælperen, for at modtage point.

Her kan du se, hvordan du accepterer et "Svar": http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Pas nu på, du ikke kommer til at acceptere dit eget svar.  :-)