Avatar billede DanielPermien Nybegynder
19. januar 2013 - 13:59 Der er 3 kommentarer

Stor skrift i outlook

Jeg har en irreterende opgave i mit outlook 2010
Når jeg skriver en besked og trykker "enter" et par gange, så bliver teksten større og efterfølgende hvis man trykker "enter" igen, så bliver den nye tekst normal igen.

Hvis man trykker "enter" igen et par gange, kommer den samme historie igen.

Dt ser dumt ud med 2 forskellige skrifttyper i beskeden

Hvad gør jeg for at ændre dette?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. januar 2013 - 14:34 #1
det er vel typografien, der driller efter 'nyt afsnit'. Sæt overskifter til samme typografi som normal.
Avatar billede LeChox Nybegynder
21. januar 2013 - 08:40 #2
Kører du tilfældigvis med AVG anti-virus? Det har før vist sig at være årsagen til det problem du beskriver - noget med scanning af ind- og udgående emails. Bruger ikke selv AVG, men hvis du gør, kan du eventuelt prøve at gå indstillingerne igennem, og se om der er noget inbound/outbound email scanning du kan slå fra. Skal ikke kunne sige om det er en holdbar løsning, men hvis det hjælper, har du da fundet problemet.
Avatar billede DanielPermien Nybegynder
21. januar 2013 - 11:23 #3
Der er norton 360 installeret.

Har prøvet at se på de forskellige instillinger i skrifttyper, men syntes ikke at kunne ændre gevaldigt inde ioulook 2010!