Avatar billede cykleren Nybegynder
19. januar 2013 - 10:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

manglende adgang til NAS mapper

Hej. Jeg har en netgear stora nas (køber aldrig igen!). forleden kunne jeg ikke forbinde til den, ikke første gang. jeg har genstartet den almindeligt og lavet reset.

Jeg kan se mapperne på pc ( der er 3), men kun se indholdet i den mappe der hedder Family. Når jeg forsøger at åbne de andre mapper får jeg en fejlmeddelelse med en fejlkode: 0x80070035

Førhen kunne jeg logge på nas'en når jeg startede pc'en op og alt på nas'en var som en del af et netværk, og blev delt med andre pc'er i hjemmet. Jeg kunne også se Family mappen på mit tv, kan heller ikke det mere.

Når jeg forsøger at åbne mapperne på pc'en for jeg også en besked om at nas'en skal genstartes, men den skal den jo ikke hele tiden.

Kan jeg gøre noget simpelt, jeg har prøvet at google det. Kan jeg genindstallere nas'en uden at tabe filerne!

jeg er absolut ingen haj til det, så svar gerne i simpelt sprg :-)
Avatar billede cykleren Nybegynder
19. januar 2013 - 10:21 #1
jeg bruger pc'er med vista og 7
Avatar billede johnnylassen Seniormester
20. januar 2013 - 19:52 #2
Ku være det handler om rettigheder... Kig i opsætning af NAS og se hvem der har rettigheder til hvad...
Måske der problemet ligger...
Mvh Johnny
Avatar billede johnnylassen Seniormester
20. januar 2013 - 19:53 #3
Supplerende... Logger du på din vista/7 med et password? Så prøv samme bruger og samme password på nas under rettigheder.
Avatar billede cykleren Nybegynder
20. januar 2013 - 21:12 #4
jeg har tjekket rettigheder, og jeg logger på som administrator. Jeg kan også logge på opsætningsprogrammet, men forsøger jeg at logge ind på selve Stora programmet får jeg at vide at NAS'en skal genstartes????
Avatar billede cykleren Nybegynder
25. februar 2013 - 11:50 #5
Lukker og slukker :-(