Avatar billede lanieldk Mester
09. januar 2013 - 11:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette en WebShop

Jeg har brug for at nogen fortæller mig hvem jeg skal kontakte for at få lavet en WebShop løsning, som jeg kan videresælge til mine kunder.

Jeg designer websider i dag men får mange forespørgsler på webshops.

Er det blot at kontakte NETS?
Avatar billede keysersoze Guru
09. januar 2013 - 11:09 #1
NETS står alene for kortbetaling så det får du ikke det store ud af.

Du har et par forskellige muligheder - leje-løsninger som fx DanDomain som det letteste, få udviklet efter behov enten med baggrund i noget eksisterende eller fra bunden hvilket nok er det mest avancerede eller noget midt imellem hvor du finder og opsætter en standard-løsning gennem fx Umbraco, Wordpress eller lignende.
Avatar billede lanieldk Mester
09. januar 2013 - 12:39 #2
Ok Tak.

Ved du evt. om er vil være skrappere krav til sikkerhed mine eksisterende systemer eller om der er nogle ting der skal tages højde i kodningen såfremt man tilbyder webshops?

Laver du et svar jeg kan acceptere så du kan få pointene?
Avatar billede keysersoze Guru
09. januar 2013 - 13:25 #3
i teorien kan du have tæt på lige så elendig sikkerhed du formår at lave, det er "kun" betalingsudbyderne, fx NETS, der har en række krav omkring butikken samt implementationen af betalingen. I praksis er det selvfølgelig ikke så smart at ende op med en løsning med mulighed for fx SQL Injection eller manipulering af totalpris undervejs i betalingen. Derudover bør koden selvfølgelig også fx følge nogle standarder samt SEO.