Avatar billede htp1973 Nybegynder
08. januar 2013 - 23:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke validere rss feed

Jeg har virkelig brug for hjælp, kan ikke validere mit rss feed på min wordpress. Hvordan retter jeg dette, er rimelig ny med wordpress, og ved ikke lige hvordan det skal gøres.

http://feedvalidator.org/check.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.herluftrolleparken.dk%2Ffeed
Avatar billede arne_v Ekspert
09. januar 2013 - 01:45 #1
For at et feed er validt skal det overholde skemaet for RSS.

Fejl meddelelsen fortaeller klart hvad fejlene er.

Saa ret dem.
Avatar billede htp1973 Nybegynder
09. januar 2013 - 15:53 #2
Hvis jeg nu vidste hvordan havde jeg gjort det..
Avatar billede arne_v Ekspert
09. januar 2013 - 16:26 #3
XML:

<enclosure url="" length="" type="" />

Fejl:

length attribute of enclosure must be a positive integer

Der kan vel ikke vaere meget tvivl om at det skal rettes til:

<enclosure url="" length="177" type="" />

eller et andet tal for at matche skema.

Hvis du spoerger om hvad du skal rette i det du har levet for at faa den effekt, saa kan jeg ikke sige det.

Jeg tvivler paa at nogen kan sige det baseret paa de oplysninger du har givet os (at du bruger WordPress).
Avatar billede htp1973 Nybegynder
12. januar 2013 - 14:30 #4
Problemet er løst.