Avatar billede idaschultz Nybegynder
03. januar 2013 - 20:55 Der er 7 kommentarer

Et godt video redigerings program?

Mit windows movie maker kan jeg ikke få til at virke, så jeg bliver nød til at bruge et andet program til at redigere mine videoer. Det skal helst være gratis, ihvertfald ikke dyrt.

Har I nogle gode idéer? Det skal helst ikke være totalt avanceret, ca. på samme niveau som Movie maker. Som I nok kan regne ud har jeg ikke en mac computer, så det skal være til windows.
Avatar billede milter Ekspert
03. januar 2013 - 21:06 #1
Hvorfor fortsætter du ikke bare i de to øvrige spørgsmål, du har stillet om det samme?

http://www.eksperten.dk/spm/974460
http://www.eksperten.dk/spm/974418
Avatar billede idaschultz Nybegynder
03. januar 2013 - 21:11 #2
Fordi at det gik helt død, og har ikke fået nogle brugelige svar.
Avatar billede milter Ekspert
03. januar 2013 - 22:36 #3
#2.

Jeg har kigget dine to tidligere spørgsmål igennem, og der er flere gode forslag.

Hvis du gerne vil have, at "eksperterne" ikke hopper fra, skal du følge op ved at reagere på alle forslag. Du skal forklare, hvad du har gjort, og om det virker eller ej. Hvis ikke det virker, skal du beskrive, hvad og hvordan det går galt.

Hvis ikke du forstår, hvad de beder dig gøre, så skriv det.

I #7 skriver du: "De første hjalp ikke, men AVS 4 you er helt fint for mig. Mange tak!" Hvis det virker fint, hvorfor har du så stadig et problem?
Avatar billede idaschultz Nybegynder
03. januar 2013 - 22:59 #4
Fordi det virkede, men det gik i "siden svarer ikke" efter lidt tid.
Avatar billede milter Ekspert
03. januar 2013 - 23:05 #5
Hvad virkede?

Programmet kan vel ikke have virket, hvis du ikke kunne downloade det?
Avatar billede idaschultz Nybegynder
04. januar 2013 - 16:57 #6
Jeg kunne godt downloade det, og det virkede også fint i starten.
Men da jeg skulle til at gemme videoen så sagde den at den ikke svarede.
Avatar billede milter Ekspert
04. januar 2013 - 21:09 #7
Dit problem kan skyldes mange ting.

Du skriver selv, at du ikke har ret meget kendskab til computere. Videoredigering på computere og fejlsøgning om det emne kræver meget, meget mere og en masse kendskab til en masse tekniske termer.

Jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal forklare det bedst muligt, men jeg har på fornemmelsen, at de andre tråde er stoppet, fordi hjælperne der har fornemmet, at det bliver uoverskueligt at hjælpe dig pga. din begrænsede viden om både computere og videoredigering.

Jeg har arbejdet med video og billeder fra tiden, før computere kunne bruges til den slags, og mit bedste råd til dig vil være at købe nogle bøger om videoredigering på computer, helst om det videoredigeringsprogram, du helst vil bruge. Læs dem og forsøg dig frem.