Avatar billede hejil Nybegynder
03. januar 2013 - 01:36 Der er 4 kommentarer

Magento webshop vil ikke afsende emails

Hej

Jeg har for nylig opdaget en fejl i min webshop.
Det er en magento webshop og den har længe kørt fejlfrit, men pludselig er den holdt op med at sende mails ud til de kunder der bestiller.

Webshoppen er sat til at sende en mail ud til kunden, så snart kunden bestiller, dette virker som det skal og den sender tilmed også en kopi af mailen til min email adresse.

Webshoppen skal også sende en mail ud, når jeg bekræfter at varen er sendt afsted, altså en mail hvor der står nu er din vare blevet afsendt, her er track and trace nr osv.
Dette virkede fint indtil for nylig og jeg modtog også en kopi af denne mail. Nu sender webshoppen ingen mail ud til kunden om at deres vare er afsendt, men sender stadig en kopi til mig.

Nogen der kan hjælpe med dette problem, jeg har søgt mange steder på nettet men uden held.
Jeg kan evt. uddybe hvis problemet ikke er formuleret helt klart
Avatar billede supportsiden Professor
03. januar 2013 - 18:15 #1
Hvem bruger du som SMPT udbyder ?
Hvis siden ligger på f.eks one.com skal du bruge deres udbyder. TDC m.fl. er holdt op med at tilbyde mail relay med mindre hjemmesiden er hosted hos dem.
Avatar billede JohnFlex Nybegynder
16. januar 2013 - 18:20 #2
Jeg har været ude for et lignende problem, på en webshop før...hmm, ikke huske hvad vi gjorde, vender tilbage.
Avatar billede supportsiden Professor
16. januar 2013 - 21:31 #3
!!!
Avatar billede bjss Nybegynder
17. januar 2013 - 00:08 #4
Hejsa.

Hvilken version køre du med?

Se: http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/194952/

Med venlig hilsen
Bastian Jørgensen