31. december 2012 - 20:25 Der er 1 løsning

Menu til venstre + Color Cell

HEJ

Jeg loader en XML fil og får min 10*10*10 tabel (med 10 gange person-data). Ingen problem der.

Men i min kolonne 1 vil jeg gerne have en MENU (således at klik på PERSON-1 viser person 1 - data (a href=#person1), Person2 klik viser person 2 (a href=#person2) osv... .

Men de enkelte Links (<a href=#person1) kommer ikke på det format jeg ønsker:

<a href =#person1>Person1</A>
.
. MANGE TOMME LINIER
.
<a href =#person2>Person2</A>

Hvordan får jeg disse links til at fremstå umiddelbart under hinanden ?

(at lave en scrollebox kommer i morgen !)

II:

Nogle af de nævnte person data skal farves , så hvordan får jeg et XML data ( <farve>#3344ff</farve> )  over som bgcolor på en <TD> tag  ?)

Kristian
19. januar 2013 - 12:43 #1
LUKKER