Avatar billede idaschultz Nybegynder
31. december 2012 - 17:21 Der er 16 kommentarer

Et godt video redigerings program?

Hej
Kender I et godt redigerings program til videoer?
Det skal minde om Movie Maker, eller ihvertfald ikke så kompliceret, er ikke så god til sådan noget, heh.

Det skal være gratis.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
31. december 2012 - 20:02 #1
Hvorfor vil du ikke bruge movie maker ?
Avatar billede idaschultz Nybegynder
31. december 2012 - 21:47 #2
Mit movie maker virker ikke
01. januar 2013 - 01:20 #3
Velkommen til E. ...

Under hvilket STYRESYSTEM ?
Avatar billede idaschultz Nybegynder
01. januar 2013 - 01:50 #4
Windows, hvis det er det du mener
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2013 - 04:32 #5
du finder ikke noget gratis som kan nogetsomhelst.
AVS4you er billigt og nemt og kan faktisk meget.
alternativet er adobe premiere som kan alt.

jeg gentager: du finder ikke noget gratis videored program der kan en skid,
og 80% af de video konvertere/redigerer som er biullige og lover de er smarte, er spyware!
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
01. januar 2013 - 06:35 #6
Hvis du godt kan lide movie maker så kunne du arbejde på at få det til at virke.

Det er heller ikke lykkedes mig at finde et godt gratis videoredigeringsprogram. Der er nogen som er gratis men dem jeg har prøvet crasher tit og er ikke lige så lette at bruge.
Avatar billede larsen45 Juniormester
01. januar 2013 - 10:50 #7
Erfaringsvis så skal du kigge på betalings video programmer.
Og du skal forvente, at du skal bruge nået tid, på at sætte dig ind i, hvordan de fungerer.

Hvis formålet kun er, at du vil hente video ind, og brænde det på en dvd, cd, det kan alle video programmer stort set. Men er det fordi du gerne vil redigerer lidt mere i hvordan det skal tage sig ud, så skal du kigge seriøst på andre mere avanceret software løsninger.
Ikke sagt, at du sagens hurtigt kan sætte dig ind i dem også, men du for vel og mærke meget mere end bare copy past modellen i standard programmer fra din computer.

Du kunne kigge på programmer som:

AVS Video Editor (For begyndere)
Pinnacle Studio (For begyndere)
CyberLink PowerDirector (For mere erfarne brugere)
VideoStudio Pro (godt avanceret med udbygning af plugins)
Adobe Premiere Pro (godt men sværest at lærer men kan mest)

MAGIX Movie Edit Pro (Besværligt at bruge anbefales ikke)
Avatar billede idaschultz Nybegynder
01. januar 2013 - 13:32 #8
sidwave: Jeg skal bare kun redigere en video, så det ville være dumt at bruge 200 kroner på et program når jeg kun skal bruge det en-to gange.

scootergrisen: Ja, jeg er i gang i et andet spørgsmål.

larsen45: De to første programmer får min computer til at lave "Programmet svarer ikke"..
Avatar billede larsen45 Juniormester
01. januar 2013 - 13:42 #9
Hvis den siger sådan din computer, så er der nået galt med selve Windows styrersystemet på computeren.

Så vil en ren ny installation af computeren være en god ide. Eller tjekke for nye opdateringer, som den eventuelt mangler.
Avatar billede idaschultz Nybegynder
01. januar 2013 - 13:47 #10
Hvor tjekker man for nye opdateringer?
Avatar billede larsen45 Juniormester
01. januar 2013 - 15:36 #11
Du kan tjekke for opdateringer til windows ved at klikke på start knappen i bunden. Og så vælge "alle programmer" og kigge efter "Windows Update" klik på den, og følg guiden.
Så går den ud på nettet og tjekke hvad opdateringer der er til din pc.
Avatar billede idaschultz Nybegynder
01. januar 2013 - 17:21 #12
Der var ikke nogle vigtige, men der var fire som jeg kunne installere, så det gjorde jeg.
Avatar billede thov Forsker
01. januar 2013 - 17:24 #13
Video Spin http://download.cnet.com/Pinnacle-Video-Spin/3000-13631_4-10747819.html
Programmet er fra Pinnacle og gratis (Skrabet udgave af Pinnacle Studio).
Avatar billede idaschultz Nybegynder
01. januar 2013 - 17:27 #14
Tak, jeg downloader det nu.
Avatar billede larsen45 Juniormester
01. januar 2013 - 17:34 #15
Fint så fik du opdateret din pc med hvad den kunne finde.
Det næste du kan gøre hvis den stadig fejler, er at kigge efter spyware eller andet troja som driller din pc.

Der findes en del gratis her:
http://www.spywarefri.dk/gratis-programmer

Men jeg vil dog anbefale dig at hente den gratis version Microsoft Security Essentials som kan kører en test igennem din pc, for stoppe disse elementer.
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=5201

Og den 3 del, hent avast antivirus programmet, som også er gratis.
Du finder den let ved at søge på google søgemaskinen.
Avatar billede idaschultz Nybegynder
01. januar 2013 - 18:23 #16
Så har jeg installeret det der security ting og antivirus programmet