Avatar billede rumleskafte Nybegynder
21. december 2012 - 19:52 Der er 4 kommentarer

FTP vil kun bruge Chrome

Jeg har installeret en Lenovo OEM version af WIN7 på min laptop, de sendte mig nogle nye disks og den version jeg har nu er nyere end den jeg havde før.

Den kom preinstalleret med Chrome. (Som jeg brugte i forvejen)

MEN.

Nu kan jeg ikke længere bruge Windows Explorer til at gå på FTP.
Jeg har aldrig haft det problem.

Jeg har prøvet alt hvad der dukker op når jeg søger div problemstillinger via google.

I file type management kan jeg heller ikke vælge andet end chrome.

Jeg har også uninstallet chrome. Så kan jeg bare SLET ikke komme på FTP.

Hvad er mit problem?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
22. december 2012 - 03:19 #1
Brug FileZilla.
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
22. december 2012 - 16:36 #2
Tja, men jeg bruger rigtig meget FTP til arbejde, den gamle metode med win explorer er ret hurtig for mig, jeg skal heller ikke administrer noget, bare uploade filer hurtigt
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
22. december 2012 - 16:38 #3
Men jeg vil prøve det, jeg har vist ikke rigtigt andre muligheder
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
23. december 2012 - 01:37 #4
Ellers kunne du tilføje en ftp upload funktion til Send til højreklik menuen : http://techie-buzz.com/how-to/right-click-and-send-to-ftp.html