Avatar billede KasperNielsen Nybegynder
19. december 2012 - 14:24 Der er 18 kommentarer

Hjemmeside

Hej eksperter jeg ar brug for et login system med register ,login ,glemt  kode, nulstil kode funktioner.
Når man er logget ind skal man have adgang til en blog.
Man skal kunne ændre sin profil og profil oplysninger.
Når man skal lave en bruger inde på hjemmesiden skal man skrive sin email, adgangskode, brugernavn, alder og så en spam ting der hvor man skal skrive det der står på billedet. Når man har lavet en bruger kan man ikke logge ind før man har aktiveret sin bruger med en mail man får på den indtastede email.
Der skal også være en husk mit login knap.
Der skal være admin access.
Tak på forhånd.
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. december 2012 - 14:26 #1
Hej Kasper,

Jeg vil godt have en Bugatti.

Tak på forhånd.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. december 2012 - 14:28 #2
Avatar billede KasperNielsen Nybegynder
19. december 2012 - 14:29 #3
Michael_stim
Er det da for meget at be om ?
Avatar billede KasperNielsen Nybegynder
19. december 2012 - 14:31 #4
#2 har prøvet wordpress det var ikke overraskende godt synes jeg ikke.
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. december 2012 - 14:39 #5
#3
Ja, det er for meget at bede om. Dette forum er mere tænkt som hjælp til selvhjælp. Vi hjælper dig gerne, hvis du f eks går i stå eller lignende, men at lave en hel hjemmeside, det er lige i overkanten. Tror heller ikke du kan få en maler til at male dit hus, hvis du siger til ham: "Jeg har maling, du skal bare male det.".
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. december 2012 - 14:40 #6
Og det selv om en maler formodentlig kan male dit hus hurtigere end vi kan lave en hjemmeside.
Avatar billede KasperNielsen Nybegynder
19. december 2012 - 14:55 #7
I skal ikke lave en hel hjemmeside for mig men blot komme med bud på et CMS system der kan opfylde kravende.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
19. december 2012 - 15:06 #8
ahh se det er noget helt andet.

hvad var problemet med wordpress det udfylder da alle dine krav?
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. december 2012 - 15:09 #9
Så må du komme med lidt mere. PHP, .NET, Java? Indenfor PHP findes der et hav af CMS'er, Typo3, Joomla, Wordpress, Drupal osv. Men Wordpress er nok det der er lettest at gå til og lettest at finde hjælp til pga dets antal brugere.
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. december 2012 - 15:13 #10
Avatar billede KasperNielsen Nybegynder
19. december 2012 - 15:14 #11
Jeg har som sagt brugt wordpress før men synes det var lidt indviklet.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
19. december 2012 - 22:51 #12
du skal bare huske at hvis det "bare" er en blog så er wordpress nok det nemmeste og at du altid har eksperten til at hjælpe hvis du har problemer med at sætte wordpress rigtigt op.

jeg har ikke fundet et ordentligt cms system der har en nem brugerflade som selv ikke kyndige kan forstå, det kan godt være at det eksistere men jeg har ikke set et (i den gratis kategori) så jeg har lavet mit eget, men det er nok ikke besværet værd for de fleste.
Avatar billede KasperNielsen Nybegynder
20. december 2012 - 12:59 #13
#12 Har du lavet dit eget cms system ?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
20. december 2012 - 14:33 #14
ja, men hvis du syntes at wordpress er bøvlet så er det nok ikke lige der du skal starte.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
20. december 2012 - 14:35 #15
men kig på linket i #10 og prøv dem igennem finder du ikke et der så bliver det nok svært.
Avatar billede KasperNielsen Nybegynder
21. december 2012 - 17:51 #16
Må jeg ikke prøve dit cms system ?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
22. december 2012 - 00:05 #17
det er ikke gratis det er det jeg lever af men find et open source gratis et og brug det så vil du få lettere ved at få hjælp senere til at ændre i det uden at du skal betale dig fra det
Avatar billede KasperNielsen Nybegynder
25. december 2012 - 11:47 #18
Hvad hedder dit CMS system ? :)