Avatar billede h9h9h Nybegynder
12. december 2012 - 21:40 Der er 5 kommentarer

Jeg kan ikke få gensendt min password...

Hej,

Jeg prøvede at logge ind på min konto, men fik at vide, at det var forkerte loginoplysninger. Så trykkede jeg på Glemt adgangskode osv. Men det er over tre timer siden, og der er stadig ingen email kommet.

Hvad gør jeg?

Mvh. Hans
Avatar billede h9h9h Nybegynder
12. december 2012 - 21:41 #1
Ja, og det her er jo så en ny bruger, som jeg oprettede for at kunne spørge om hjælp :).
Avatar billede vejmand Juniormester
12. december 2012 - 23:13 #2
Skriv en besked til Lars, han kan sikkert hjælpe dig: http://www.eksperten.dk/bruger/post/send/lars_pcworld.dk
Avatar billede h9h9h Nybegynder
14. december 2012 - 12:18 #3
Er der virkelig ingen, der kan hjælpe med dette?

Har lige prøvet at gensende password endnu engang uden held...

Mvh. Hans
Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2012 - 12:48 #4
Har du ikke læst min kommentar?
Avatar billede h9h9h Nybegynder
15. december 2012 - 13:03 #5
Jo, tak - jeg skrev også til ham, men intet svar endnu.