Avatar billede Twankle Nybegynder
11. december 2012 - 14:18 Der er 4 kommentarer

Spørgsmål til Filtype

Har nogen MDF filer, som minder om ISO men hedder MDF.. Inde i de MDF er der nok 8 afsnit af en serie, så jeg jeg jo så kaldt dem 1-2-3 osv, men det er ikke det, jeg vil høre hvordan jeg for selve afsnittene ud af filen enkeltvis? Altså det er sådan når jeg dobbeltklikker, starter den op som den ville gøre på DVD, jeg skal vælge sprog osv i hovedmenu, men hvordan for man selve afsnittene ud enkeltvis? Håber på hjælp :)

- Twankle
Avatar billede Panen Nybegynder
11. december 2012 - 14:53 #1
MDF fungerer ligesom en ISO. Og når man har en backup af en DVD kan man ikke sådan lige pille filerne ud. Strukturen af en DVD er noget anderledes end almindelige videofiler.
På en dvd ligger video for sig, lyd for sig, undertekster for sig og dvd-menu for sig.

Hvis du skal have hvert afsnit ud i en videofil, skal du over i noget DVD-ripping, men jeg kender ikke nok til dette til at jeg kan komme med noget konkret software desværre.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2012 - 15:04 #2
jeg mener at huske at daemon tools kan åbne den

prøv med daemon tools lite

m.v.h
Avatar billede Blandy Praktikant
11. december 2012 - 15:28 #3
poweriso, magiciso, alcohol, kan i hvertfald finde ud af formatet.
Avatar billede Twankle Nybegynder
11. december 2012 - 22:07 #4
Poweriso gjorde tricket, smider du lige et svar Blandy? :)