Avatar billede fckmax Nybegynder
07. december 2012 - 11:30 Der er 1 løsning

Magento problem ved gennemfør ordre

Hej alle

Jeg har et problem med en magento webshop.
Punkt 2 fra denne side
http://magentoexpert.com/multiple-bugs-and-client-side-issues-with-magento-1-6-2/
beskriver problemet spot on.
"2. Enter credit card info and submit order. Spins for up to 3 minutes while processing the credit card (super long time). Sometimes completes, sometimes says "You have no items in your cart" or "There are no nodes available to serve your request""
Det skal dog siges at man ikke skriver credit card info, men blot vælger at man ønsker at betale med dankort.
Det drejer sig om www.retrofabrikken.dk

Har søgt efter problemet længe uden held..
Avatar billede fckmax Nybegynder
08. januar 2013 - 19:02 #1
Lukket pga. manglende svar