Avatar billede thomaxz Nybegynder
06. december 2012 - 23:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Reponsive drillerier

Jeg prøver at konventere

www.gufvideo.dk til at være responsive først prøvede jeg at ændre den eksitren kode nv2.gufvideo.dk men se jeg måtte gå den rigtige vej og starte med mobil delen.

Så nu har jeg prøvet at lave en ny på http://nv3.gufvideo.dk
foreløbig kun forsiden, det gik også fint indtil jeg fjernede den grønne ramme, det resulteret i et stort mellemrum, mellem menu boksen og banner samt content boksen.

Det skal vær ligesom nu bare uden rammen.

Jeg har også et andet problem, det er når jeg fylder en del tekst i, får menuen større mellemrum mellem punkterne.

Jeg har brug min browser samt http://mattkersley.com/responsive/ til at teste med.

Nogle der kan hjælpe mig med dette problem.
Avatar billede Panen Nybegynder
07. december 2012 - 09:16 #1
Du burde istedet kigge på nogle af de mange Responsive CSS Frameworks som indeholder de korrekte responsive layout i forvejen.

Det kunne blandt andet være Less Frameworket.
http://lessframework.com/
Avatar billede thomaxz Nybegynder
25. december 2012 - 21:14 #2
Det virker næsten, men når vinduet er stort vil jeg gerne have den mere til venstre, og så skalere den ikke helt godt, det ikke så meget logoet, men selve content boksen.
Avatar billede thomaxz Nybegynder
25. december 2012 - 21:14 #3
Avatar billede thomaxz Nybegynder
28. december 2012 - 14:10 #4
Nu ser det ud til at næsten virke som jeg vil have det, da jeg fik ændre til % virker det. nv5.gufvideo.dk/less4.html samt nv5.gufvideo.dk/tilmeld.php (de 2 sider jeg har testet med)

En ting jeg jeg gerne vil er, i den fulde version af stripen den venstre bliver støre eller mindre afhængig af indholdet, alternativ at indholds boksen skalere til stripen
Avatar billede thomaxz Nybegynder
26. januar 2013 - 17:10 #5
Nu ser det ud til at virke ok, men videoen driller

http://nv5.gufvideo.dk/film.php?vid=1
Avatar billede thomaxz Nybegynder
11. marts 2013 - 13:55 #6
Lukker