Avatar billede hejtubbe Nybegynder
06. december 2012 - 19:01 Der er 1 kommentar

Acer aspire - Mikrofon holdt op med at virke?

Hej.
Har en Acer Aspire 3830T.
Har haft den i cirka 3 måneder og ingen problemer med den.

Mit problem er at mikrofonen i computeren er holdt op med at virke?

Førhen var der to indstillinger/valgmuligheder man kunne vælge og den ene hed/hedder (Conexant High Definition Audio)

Nu kan jeg slet ikke få lyd fra min mikrofon.
Har tjekket om der er skruet ned eller slukket for den (Er der ikke)

(Det skal siges at jeg ikke førhen har haft nogen mikrofon til computer og altid kun brugt mikrofonen som sad/sidder i computer)

På forhånd tak.
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. december 2012 - 20:21 #1
Eksperten fejl!
Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er dog en god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk..."
http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Du kunne eventuelt lægge dit spørgsmål i denne kategori!
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/
Til slut skal/bør du lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.