Avatar billede Apisathan Nybegynder
06. december 2012 - 11:26 Der er 4 kommentarer

Hjælpe til en God gamer stationær

Jeg leder efter en god gamer stationær pc jeg vil max give 7000-10000 kr. skal kunne kør Battlefield 3, Call of duty black ops 1-2, World of warcraft og  diablo 3 i fuld opløsning og skal have en harddisk på min 1 TB og min 8 gb ram (Jeg har en der vil hjælpe med at bygge den men mangler bare at finde dele til den)
Avatar billede bauerdata Nybegynder
06. december 2012 - 14:00 #1
Prøv at kontakte nogen fra Ballerup eSport.
http://www.facebook.com/groups/172626062876872/?fref=ts
Avatar billede ntholm Nybegynder
06. december 2012 - 15:16 #2
Jeg tror ikke der er mange som gider sidde og bruge så lang tid på at samle denne computerliste til dig ;-)

Det ville være 10 gange bedre hvis du havde noget gear i overvejelserne du ønskede feedback på..

Jeg ville nok lægge budgettet ca. sådan her (andre ville sikkert gøre noget andet):
1500,- til motherboard
1800,- til core
4000,- til 2 gfx i SLI (2000 pr stk)
900,- til PSU
600,- til case
400,- til ram
800,- til HDD

Så ender du på 10.000,- ;-)

Hvis du vil tænke fremad - kunne du også købe et single graffikkort til samme penge - og senere sætte et ektra i.. (men så husk at din strømforsyning skal kunne klare det.)
Avatar billede ntholm Nybegynder
06. december 2012 - 15:17 #3
Personlig ville jeg også vælge ASUS og Corsair.. hele vejen igennem din spec - men det er også bare mig ;-)
Avatar billede bauerdata Nybegynder
07. december 2012 - 10:17 #4