Avatar billede ccarsten Nybegynder
03. december 2012 - 16:30 Der er 3 kommentarer

Feedback på vores hjemmeside

Det er ved at være langtid siden hjemmesiden blev lagt på nettet
men da der har været problemer med siden er det først nu vi gerne vil høre jeres feedback.

Hvad vi gerne vil høre om er

- Hvad synes du om designet?
- Er hjemmesiden hurtig?
- Møder du problemer med hjemmesiden evt fejl og mangler?
- Kunne du finde på at handle her?
- Kunne du finde på at klikke på "Mød os på Facebook" og blive fan?
- Skriv endelig hvad du synes om vores side?

---

- Er der alvorlige sikkerheds huller i siden?
- Hvordan kan siden optimerer så den bliver hurtigere?

Siden kan findes her: http://goo.gl/Exseh

ved det er denne link type er for ønsker ikke at dem er søger på hjemmesiden finder denne opslag i stedet, håber på jeres forståelse
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
03. december 2012 - 17:02 #1
- Hvad synes du om designet?
Det meget afrundet... for meget.
Menupunkterne ude til venstre ser ikke så godt ud når de er afrundet.
Svært at se input feltet hvor der står "Hurtig Søg" på min skærm fordi den grå og hvide baggrund næsten er ens på min skærm.
Men hvis det hedder hurtig søg så burde det vel også være oppe øverst et sted så man hurtig kan søge... ellers er det jo ikke hurtigt hvis man skal scrolle først.
Dine menuer med undermenuer har sådan en pil ned den er ikke særlig tydelig og undermener er skiller sig ikke nok ud fra hovedmenuerne så det er ikke så let at se hvad der er undermenu, prøv med en anden baggrundsfarve.
"varer i vognen" burde være øverst et sted så man altid kan se hvad man har valgt uden at skulle scrolle ned.

- Er hjemmesiden hurtig?
Ja

- Møder du problemer med hjemmesiden evt fejl og mangler?
Jeg syntes der er mange sider hvor der helt nederst på siden så de basale kontakt oplysninger som navn, adresse, email, telefon, CVR osv det fungere rigtig godt syntes jeg så kan folk hurtig få de oplysninger.
Nu så jeg lige den foldbare trækælk, der mangler bare nogen billeder hvor man kan se den er foldet sammen : http://kridtvejs.dk/jack-foldbar-traekaelk-p-266.html
Nogen af dankort ikoner øverst har noget hvidt i kanten som ikke ser så godt ud.
Spørgeskemaet på http://kridtvejs.dk/OBS.php scroller, men der er ingen scrollbar.
Måske en god ide at skrive lige under logoet skidtvejs kort hvad siden handler om. For eksempel "Ting til hjemmet og haven og gaver" eller noget i den stil.

- Kunne du finde på at handle her?
Nej men jeg har heller ikke dankort osv.
- Kunne du finde på at klikke på "Mød os på Facebook" og blive fan?

- Skriv endelig hvad du synes om vores side?
Avatar billede MegatronVer2 Nybegynder
03. december 2012 - 22:41 #2
Jeg ville ændre kategori  boksen.. Jeg synes ikke den røde farve passer ind og knapperne er for runde.
Derudover ville jeg også gøre søge boksen mere synlig pg måske ligge den op i toppen, bare som et søgefelt.
Den er flot lavet og ser troværdig, så jeg kunne godt finde på at handle der.
Avatar billede mikaelch Novice
04. december 2012 - 11:50 #3
jeres facebook logo ligger i menuen og er ikke i deres logos farver der er ikke del knap der til jeres side og likes knap

social medier der er det en fordel med google plus at man kan plusse og dele din side der det betyde en del seo , desuden meget stor chance for du får dit logo med i en google søgning dette kan påvirke flere klikker over på din hjemmeside.

få jeres cvr nummer i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed.

forsiden titlen der til google god fordel du skriver cirka de 70 tegn som google viser nu , der er kun skrevet et ord