Avatar billede smackers Nybegynder
30. november 2012 - 19:05 Der er 1 løsning

Har du en HP LaserJet Pro 400 color MFP M475?

Jeg overvejer at købe en HP LaserJet Pro 400 M475.

Valget hænger på om hvorvidt printeren kan scanne og producere *søgbare PDFer* (med tilfredsstillende genkendelse af æøå) uden brug af tredjepartssoftware (fx. ReadIris, som følger med andre HP modeller).

Har du en HP LaserJet Pro 400 M475 ville jeg meget gerne høre om dens scannerfunktion :)

Mvh smackers
Avatar billede mizzah Nybegynder
11. december 2012 - 10:36 #1
Den kan ikke "ud af boksen" du skal bruge 3 parts software.

Der findes dog andre maskiner som kan. Eks. Xerox WorkCentre 7120 og 7125 osv. Men det er en HELT anden prisklasse - men også billigere klikpris end HP'en.

Venlig hilsen
NCT A/S - Mikkel Nielsen
Print og kopi konsulent
www.nctas.dk