Avatar billede ccarsten Nybegynder
30. november 2012 - 18:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at tilføje nyt window i script

Har denne kode som jeg bare ikke kan finde ud af at få til at åbne op i nyt window, så nu bliver jeg nød til at spørge om hjælp

Den skal forsat køre i "onClick"

            <li class="menu_item <?php if ($tab_sel == tep_href_link('fil.php')) echo "selected"?>" onClick="document.location='fil.php'"><?php echo tep_draw_menu_top()?><a><font color="blue">Tekst</font></a><?php echo tep_draw_menu_bottom()?></li>

Ved ikke helt om dette er den rigtige sted jeg har sat den ind

Mvh
Carsten H.
Avatar billede jakobdo Ekspert
30. november 2012 - 19:29 #1
Er det ikke bare at rette:

onClick="document.location='fil.php'"

til:

onClick="window.open('fil.php')"
Avatar billede ccarsten Nybegynder
03. december 2012 - 15:16 #2
Jo det virker.. Jeg takker smid svar :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. december 2012 - 10:01 #3
Svar!